Centos diyorsunuz yani?Bu arada panel Cpanel almaya karar verdim..Free'den vazgeçtim
bugün gelecek aya taşınırsam eğer biraz bilgim olsun diye bursttan 512mblik deneme vpssi aldım.şuan kuruyorum eğer sorun çıkmazsa eğer şuanki vpsme cpanel dahil 60 lira ödüyorum.bana bayağı ekonomik gelecek.
(bu arada bu işlerde bilgim sıfırdır allaha emanet gitmekteyim

)
(not kurulumu çok basitmiş kurdum sorunsuz çalışıyor şuan.ama kurunca nedense birden 300 mb ram kullanıyor şuan.hiç bir siteyi daha koymadım.sadece kurulum yaptım.
not:2 şuan yine boş haliyle 354mb ram yiyor çok ilginç bu hani 30mb felan yiyordu yav :

)
bugün bir müşterime kurup teslim ettim openvz +lxadmin 243.2 MB RAM kullanıyor bence AndyCap arkadaşın dediğini uygulayın