• 16-09-2010, 21:52:40
    #28
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Gwindor adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    şimdi reboot ettim.clamav tekrar geldi onu tekrar terminate yaptım.

    şimdi bu istatistiği aldım

    total used free shared buffers cached
    Mem: 512 252 259 0 0 0
    -/+ buffers/cache: 252 259
    Swap: 0 0 0
    burdan şu sonuç çıkıyor sistem hiç cache yapmadan 252 mb ram kullanıyor. paneli kurmadan önce sistem boştayken kaç mb ram kullanıyordu?
  • 16-09-2010, 21:54:41
    #29
    paneli kurmadan önce doğru düzgün kullanmıyordu.tam hatırlayamıyorum ama %1 ini kullanıyordu 512mb nin.
  • 16-09-2010, 21:55:56
    #30
    Gwindor adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    paneli kurmadan önce hiç kullanmıyordu desem abartmış olmam galiba.çok az kullanıyordu yani.nasıl çok azdı yani.
    şimdi son olarak şuna bakmanı isticem. önce mysqli durdurup bak bir de paneli durdurup bak.
  • 16-09-2010, 21:57:36
    #31
    tamam bakıyorum.

    paneli hangi işlemi kill yaparak durdurayım =?

    mysql kapatınca aldığım oran

    Mem:           512        142        370
  • 16-09-2010, 21:59:46
    #32
    bence vps de var bişi üşenmedim araştırdım lxadmin 64 mb kullandığını doğruladım. Haa kloxo olduktan sonra ne gibi ekstralar bindi bilemiyorum ama en düşük ram tüketimi yapan panel bu. Üşenmeyip bir vps de deniycem bende bakalım sonuç ne çıkacak.
  • 16-09-2010, 22:00:18
    #33
    Üyeliği durduruldu
    Gwindor adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    tamam bakıyorum.

    paneli hangi işlemi kill yaparak durdurayım =?

    mysql kapatınca aldığım oran

    Mem:           512        142        370

    /etc/init.d/kloxo stop

    olarak denermisin?
  • 16-09-2010, 22:00:44
    #34
    size en iyi Çözümü sunacak Yine cPaneldir mysql cpu kullanımını Düşüren bazı eklentileri var bu eklentilerle düşürebilirsiniz bu seviyeleri
  • 16-09-2010, 22:02:00
    #35
    hocam ama şimdi bunun apachesi var mysql'ı felan var.sonuçta bunlar cpaneldede var vs vs dede var.

    bu arada vpsyi yeni sipariş ettim burst dc den.direkt kloxoyu kurdum.

    bence önemli olan tüm işlemleri ile birlikte harcadığı sistem önemli.şimdi mesela apache bi ton ram yiyor mysql keza öyle.


    forumtex

    çalıştı.

    ]# /etc/init.d/kloxo stop
    Stopping kloxo: Waiting for the process to die.....
    Stopped kloxo
  • 16-09-2010, 22:03:25
    #36
    yada service kloxo stop deneyin

    Bu arada eski bir konu : https://www.r10.net/site-amp-server-a...admin-etc.html

    göz atabilirsiniz.