bence vps de var bişi üşenmedim araştırdım lxadmin 64 mb kullandığını doğruladım. Haa kloxo olduktan sonra ne gibi ekstralar bindi bilemiyorum ama en düşük ram tüketimi yapan panel bu. Üşenmeyip bir vps de deniycem bende bakalım sonuç ne çıkacak.