Adama zorla lxadmin aldıracaz
demosuna bir bak kafana yatmazsa cpanel ile devam edersin. sonuçta en iyi sistem en iyi bildiğin sistemdir.
demo :
http://demo.kloxo.com:7778/
cpanel düşmanı sanacaklar bizide
ben cebini düşündüğüm için yoksa cpanel kötü değil tabiki