AndyCap adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Adama zorla lxadmin aldıracaz

demosuna bir bak kafana yatmazsa cpanel ile devam edersin. sonuçta en iyi sistem en iyi bildiğin sistemdir.

demo : http://demo.kloxo.com:7778/
cpanel düşmanı sanacaklar bizide

ben cebini düşündüğüm için yoksa cpanel kötü değil tabiki