• 26-08-2021, 21:30:25
    #1
    Daha önce ovh üzerinden cpanel lisansı aldınız mı ? Bir kaç müşterim var böyle gayet uyguna geliyor , tavsiye ettiğiniz başka yer var mı ?

  • 26-08-2021, 21:37:55
    #2
    uof52 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Daha önce ovh üzerinden cpanel lisansı aldınız mı ? Bir kaç müşterim var böyle gayet uyguna geliyor , tavsiye ettiğiniz başka yer var mı ?

    Pahalı bence
    Öneririm
    @PoyrazHosting;
  • 26-08-2021, 22:46:47
    #3
    Üyeliği durduruldu
    Ruxy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Pahalı bence
    Öneririm
    @PoyrazHosting;
    Bunlar proxy lisans. Sunucuya zarardan başka bir yükü yok.
  • 26-08-2021, 23:40:09
    #4
    TagOnset adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bunlar proxy lisans. Sunucuya zarardan başka bir yükü yok.
    4 yıldır müşterisiyim bir zararını görmedim
  • 27-08-2021, 08:12:05
    #5
    Üyeliği durduruldu
    Ruxy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    4 yıldır müşterisiyim bir zararını görmedim
    2. haftada sunucu sustu. Ve geçerli bir lisans olsa, verify.cpanel.net'de gözükür dostum. Geçerli bir lisans değil. Sadece bypasslıyorlar.
  • 27-08-2021, 14:42:56
    #6
    TagOnset adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    2. haftada sunucu sustu. Ve geçerli bir lisans olsa, verify.cpanel.net'de gözükür dostum. Geçerli bir lisans değil. Sadece bypasslıyorlar.
    çoğu firma proxy lisans satıyor hocam
  • 27-08-2021, 14:44:27
    #7
    Üyeliği durduruldu
    uof52 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    çoğu firma proxy lisans satıyor hocam
    işte o çoğu da ya gümlüyor ya da siteleri kapatıp kaçıp gidiyor. onlar da olmasa bile sunucular rootlanıp tüm müşteriler hackleniyor.
  • 27-08-2021, 14:49:44
    #8
    TagOnset adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    işte o çoğu da ya gümlüyor ya da siteleri kapatıp kaçıp gidiyor. onlar da olmasa bile sunucular rootlanıp tüm müşteriler hackleniyor.
    Doğru diyorsunuz hocam cpanelin kendi sitesinden almaya karar verdim . pro paketinde 30 hesap yazıyor . Bu 30 site olmuyor değil mi ?

  • 27-08-2021, 15:27:51
    #9
    Üyeliği durduruldu
    uof52 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Doğru diyorsunuz hocam cpanelin kendi sitesinden almaya karar verdim . pro paketinde 30 hesap yazıyor . Bu 30 site olmuyor değil mi ?

    Evet hocam. Ve o lisanslar sunucunuzda bir adet perl ve bir kaç tane bash script ile çalışıyor. cPanel lisansında da öyle bir durum yok. Siz gidip sunucu bilgilerinizi birine verir misiniz? Oturup düşünün.