TagOnset adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
işte o çoğu da ya gümlüyor ya da siteleri kapatıp kaçıp gidiyor. onlar da olmasa bile sunucular rootlanıp tüm müşteriler hackleniyor.
Doğru diyorsunuz hocam cpanelin kendi sitesinden almaya karar verdim . pro paketinde 30 hesap yazıyor . Bu 30 site olmuyor değil mi ?