uof52 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Doğru diyorsunuz hocam cpanelin kendi sitesinden almaya karar verdim . pro paketinde 30 hesap yazıyor . Bu 30 site olmuyor değil mi ?

Evet hocam. Ve o lisanslar sunucunuzda bir adet perl ve bir kaç tane bash script ile çalışıyor. cPanel lisansında da öyle bir durum yok. Siz gidip sunucu bilgilerinizi birine verir misiniz? Oturup düşünün.