TagOnset adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Evet hocam. Ve o lisanslar sunucunuzda bir adet perl ve bir kaç tane bash script ile çalışıyor. cPanel lisansında da öyle bir durum yok. Siz gidip sunucu bilgilerinizi birine verir misiniz? Oturup düşünün.
Ucuz olunca kıllandım zaten hocam. Server bilgilerini direk adama vermiş oluyorum zaten .