uof52 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
çoğu firma proxy lisans satıyor hocam
işte o çoğu da ya gümlüyor ya da siteleri kapatıp kaçıp gidiyor. onlar da olmasa bile sunucular rootlanıp tüm müşteriler hackleniyor.