• 25-06-2008, 12:30:21
    #19
    Kurumsal PLUS
    trickster adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ben size hatta ihtiyacı vardır demedim =)
    Asterix kullanan kişi iki veya daha çok merkezi bağlayabilir. Trafik her zaman sizden geçer. Bunu direkt olarak yönlendirmek hiç sağlıklı değildir.
    Açıkçası Asterix denemesi yapacaksam böyle bir hizmet almak biraz saçma gelir.
    Tabi kullanım alanı farklıysa özel projeleri varsa neden olmasın değil mi?
    Yok bir ofis yada şirket üzerinde kullanılacak bir hizmet değil yoksa tabikide trafik sunucu üzerinden geçecektir.

    Yani Sabancı telekom gibi bir yerden telefon numarası kiralama hizmeti alır normal sabit hatlardan arandıgında santral üzerinden geçer istek (ki bu fxo olmadan nasıl olur orası ayrı)

    Bu dediğim kişiler sadece internet den görüşecek bir nevi skype yapacaklar
  • 25-06-2008, 13:05:08
    #20
    Ni-Osman adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yok bir ofis yada şirket üzerinde kullanılacak bir hizmet değil yoksa tabikide trafik sunucu üzerinden geçecektir.

    Yani Sabancı telekom gibi bir yerden telefon numarası kiralama hizmeti alır normal sabit hatlardan arandıgında santral üzerinden geçer istek (ki bu fxo olmadan nasıl olur orası ayrı)

    Bu dediğim kişiler sadece internet den görüşecek bir nevi skype yapacaklar
    Demek istediğinizi anladım... Bu arada fxo kullanmadanda çalıştırabilirsiniz
  • 25-06-2008, 13:15:17
    #21
    Kurumsal PLUS
    trickster adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Demek istediğinizi anladım... Bu arada fxo kullanmadanda çalıştırabilirsiniz
    Evet sende benim demek istediğimi anlamış olmalısın arama gelmeyecek Sunucuya sadece userleri birbirine bağlayacak FXO olmadan internet üzerinden aranabilir ki bu konu daha ayrı bir konu onun için birde SIP gerekir global yada sabancı telekom gibi biryerden yine

    Neyse insanlar bu adamlar ne konuşuyor diyor en iyisi konuyu dağıtmayalım
  • 25-06-2008, 13:18:24
    #22
    Ni-Osman adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Evet sende benim demek istediğimi anlamış olmalısın arama gelmeyecek Sunucuya sadece userleri birbirine bağlayacak FXO olmadan internet üzerinden aranabilir ki bu konu daha ayrı bir konu onun için birde SIP gerekir global yada sabancı telekom gibi biryerden yine

    Neyse insanlar bu adamlar ne konuşuyor diyor en iyisi konuyu dağıtmayalım
    Gerek yok işte sağlarız biz

    Neyse konu vdse dönsün =)

    Hayırlı satışlar.
  • 09-07-2008, 01:18:39
    #23
    Kurumsal PLUS
    Merhaba;

    VDS için VDS-NI indirim kodunu kullanarak ilk ay ufak bir indirim kazanabilirsiniz.

    Saygılarımla.
  • 09-07-2008, 02:44:16
    #24
    indirim kuponu ile 1 adet VDS aldım. umarım hayırlı olur benim için
  • 10-07-2008, 01:30:24
    #25
    Kurumsal PLUS
    Karadeniz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    indirim kuponu ile 1 adet VDS aldım. umarım hayırlı olur benim için
    Hayırlı Olsun