trickster adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ben size hatta ihtiyacı vardır demedim =)
Asterix kullanan kişi iki veya daha çok merkezi bağlayabilir. Trafik her zaman sizden geçer. Bunu direkt olarak yönlendirmek hiç sağlıklı değildir.
Açıkçası Asterix denemesi yapacaksam böyle bir hizmet almak biraz saçma gelir.
Tabi kullanım alanı farklıysa özel projeleri varsa neden olmasın değil mi?
Yok bir ofis yada şirket üzerinde kullanılacak bir hizmet değil yoksa tabikide trafik sunucu üzerinden geçecektir.

Yani Sabancı telekom gibi bir yerden telefon numarası kiralama hizmeti alır normal sabit hatlardan arandıgında santral üzerinden geçer istek (ki bu fxo olmadan nasıl olur orası ayrı)

Bu dediğim kişiler sadece internet den görüşecek bir nevi skype yapacaklar