Demek istediğinizi anladım... Bu arada fxo kullanmadanda çalıştırabilirsiniz
Evet sende benim demek istediğimi anlamış olmalısın arama gelmeyecek Sunucuya sadece userleri birbirine bağlayacak

FXO olmadan internet üzerinden aranabilir ki bu konu daha ayrı bir konu onun için birde SIP gerekir global yada sabancı telekom gibi biryerden yine
Neyse insanlar bu adamlar ne konuşuyor diyor en iyisi konuyu dağıtmayalım