Virtual Dedicated - Netinternet Telekom
Ayrıntılı detaylara buradan bakabilirsiniz artık.
Yeni VDS Sunucular
24
●2.252
- 25-06-2008, 11:24:06Oyun sunucusu açmak için Vps düşünüyorlardı.fiyatlarınız diğerine göre daha ucuz olmuş./vpslere göre)...
Ama kötü bir haber söyleyeyim VDS lerde arkdaşlar knight online 1299 kurulmuyor.denemeyin bile diyorum paranıza yazık olur.Osman beyinde dediği gibi cpu daha çok yediğinden ebenezer açılışı sırasında kasıyor ve açılmıyor.4 te kalıyor diğer bir tabirle.Virtuozzo da böyle bir sorun yok ama ondada en az 1 gb ram derim çünkü 768 mb ta bile 50 oyuncuda kasmalar başlıyor
Hayrlı satışlar... - 25-06-2008, 11:35:31Tecrübe konuşuyorRackleSS adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 25-06-2008, 11:58:09Dediğim gibi VDS her tür işletim sisteminin kurulabilmesi ve tam yönetilebilmesi yani misal bir linux kurup özel bir kernel yüklemek gibi.. olduğundan bazı insanların en çok tercih ettiği sanallaştırma sistemi oluyor..
Basit bir örnek vermiştim misal sipariş sayfasından Elastix yada Asterix seçer kişi ve Skype gibi bir site açabilir
Bir örnek tabi bu..
2 Tane satıldı şuan 1 tane müşteri debian olarak aldı diğeri Centos olarak.. 2 kişi daha alacak 1 haftadır bunu bekliyorlar onlarda ikiside Asterix olarak almak istiyor..
Dediğim gibi proje ve işinize göre bir altarnatif VDS sistemi.. - 25-06-2008, 12:13:11Osman Bey problem şudur ki;Ni-Osman adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Asterix kullanacak kişi neden vds kiralasın =) Alan kişi Voice over IP kullanacak bunun çağrı trafiini geçirmek için gelip sizden almaz herhalde?
Neyse hayırlı satışlar =) - 25-06-2008, 12:17:12Söyle Asterix sadece iki useri birbirine bağlayan bir sistem çağrı trafiği bu nedenle üzerinden geçmeztrickster adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Yani bir telefon diğeri ile konuşurken konuşma verisi sunucu üzerinden geçmez sunucu sadece 2 clienti birbirine bağlar aradan çekilir o yüzden hatta ihtiyacı yoktur.
Zaten profesiyonel bir çalışma olamaz VDS üzerinde
Amaçları bazı şeyleri deneyerek bu konuda bizden hizmet almak
Neyse konumuzu dağıtmayalım. Ancak VDS de çok güzel çalışıyor Asterix ile Elastix tek sorun VDS olduğundan FXO kullanamayacakları
- 25-06-2008, 12:20:36Ni-Osman adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Kusura bakmayın tekrar yazıyorum ama yukarıdaki cümlenizin yanlış anlaşılmasını istemiyorum.
VPS işletim sisteminin sanallaştırılmasıyla çalışmaktadır. Bu sebeple ana kurulu sistemde çalışır.
VDS işletim sisteminden bağımsız sunucu kaynaklarını limitler dahilinde bağımsız kullanabilmektedir.
VDS de limitler önemlidir. Örneğin size %100 kullanımlı tek bir cpu tahsis edilip fiziksel tek bir parça ram verilebilir. Bunun yanında tamamiyle size ait bir harddisk. Her kezden ve herşeyden bağımsız.
Bu sebeple oldukça özgür sistem haline gelmekte. Dedicateddan pek bir farkı kalmamakta aslında.
VDSlerede gerekli limitleme yapıldığında hız problemi yaşanmaz.
Siz gidip vpse 300Mhz işlemci kullanımı, 128mb fiziksel 896mb swap tanımlarsanız sizde de sunucu kullanımına göre kitlenme hatta hiç çalışmama meydana gelir. - 25-06-2008, 12:24:21Ben size hatta ihtiyacı vardır demedim =)Ni-Osman adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Asterix kullanan kişi iki veya daha çok merkezi bağlayabilir. Trafik her zaman sizden geçer. Bunu direkt olarak yönlendirmek hiç sağlıklı değildir.
Açıkçası Asterix denemesi yapacaksam böyle bir hizmet almak biraz saçma gelir.
Tabi kullanım alanı farklıysa özel projeleri varsa neden olmasın değil mi? - 25-06-2008, 12:28:37Bu konuda limitleme her ne olursa olsun VPS daha iyi çalışır ki tek çekirdek kullanıyor bunu buradan çıkartabiliriz.trickster adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
VPS de ana makineden tüm sunuculardaki işlemleri bağlantıları ayrıntısı ile görüntüleyip sonlandırtma gibi özelliklere sahip olduğunuzdan en basit olarak bir sunucu yüzünden tüm sunucuların etkilenmesine imkan yoktur.
Bu konularda son çalışmalarımızda zaten VPS sunucu kullananların eskisine oran da performans dan şikayet edeni görmedim Yani biraz bilgi birikim işi şimdi VPS de ne yaptım da böyle hızlı çalışıyor bunu gelip halka açık forumda anlatmak yanlış olur


