Ni-Osman adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Söyle Asterix sadece iki useri birbirine bağlayan bir sistem çağrı trafiği bu nedenle üzerinden geçmez

Yani bir telefon diğeri ile konuşurken konuşma verisi sunucu üzerinden geçmez sunucu sadece 2 clienti birbirine bağlar aradan çekilir o yüzden hatta ihtiyacı yoktur.

Zaten profesiyonel bir çalışma olamaz VDS üzerinde Amaçları bazı şeyleri deneyerek bu konuda bizden hizmet almak

Neyse konumuzu dağıtmayalım. Ancak VDS de çok güzel çalışıyor Asterix ile Elastix tek sorun VDS olduğundan FXO kullanamayacakları
Ben size hatta ihtiyacı vardır demedim =)
Asterix kullanan kişi iki veya daha çok merkezi bağlayabilir. Trafik her zaman sizden geçer. Bunu direkt olarak yönlendirmek hiç sağlıklı değildir.

Açıkçası Asterix denemesi yapacaksam böyle bir hizmet almak biraz saçma gelir.

Tabi kullanım alanı farklıysa özel projeleri varsa neden olmasın değil mi?