Osman Bey problem şudur ki;
Asterix kullanacak kişi neden vds kiralasın =) Alan kişi Voice over IP kullanacak bunun çağrı trafiini geçirmek için gelip sizden almaz herhalde?
Neyse hayırlı satışlar =)
Söyle Asterix sadece iki useri birbirine bağlayan bir sistem çağrı trafiği bu nedenle üzerinden geçmez
Yani bir telefon diğeri ile konuşurken konuşma verisi sunucu üzerinden geçmez sunucu sadece 2 clienti birbirine bağlar aradan çekilir o yüzden hatta ihtiyacı yoktur.
Zaten profesiyonel bir çalışma olamaz VDS üzerinde

Amaçları bazı şeyleri deneyerek bu konuda bizden hizmet almak
Neyse konumuzu dağıtmayalım. Ancak VDS de çok güzel çalışıyor Asterix ile Elastix tek sorun VDS olduğundan FXO kullanamayacakları