Ni-Osman adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Yok bir ofis yada şirket üzerinde kullanılacak bir hizmet değil yoksa tabikide trafik sunucu üzerinden geçecektir.

Yani Sabancı telekom gibi bir yerden telefon numarası kiralama hizmeti alır normal sabit hatlardan arandıgında santral üzerinden geçer istek (ki bu fxo olmadan nasıl olur orası ayrı)

Bu dediğim kişiler sadece internet den görüşecek bir nevi skype yapacaklar
Demek istediğinizi anladım... Bu arada fxo kullanmadanda çalıştırabilirsiniz