• 04-12-2010, 15:05:34
    #10
    azacan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Benim Lisanslarımın Hepsinde Edit Lisence Var Site İsmi Kategori Falan Seçiyorum...Sen Vbulletine Destek İçin Ticket At..
    Mail attım kardeş. Benim ilk email adresini değiştirme imkanım var mı?
  • 04-12-2010, 15:08:15
    #11
    mirach61 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Mail attım kardeş. Benim ilk email adresini değiştirme imkanım var mı?
    Evet Onuda Giriş Yapıyorsun Hani..Mail Adresin Yazıyor..Yanında Bir Form Var Onu Doldurman Lazım
  • 04-12-2010, 15:23:29
    #12
    azacan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Evet Onuda Giriş Yapıyorsun Hani..Mail Adresin Yazıyor..Yanında Bir Form Var Onu Doldurman Lazım
    Adam o email adına giriş yapmış. Onuda değiştiririm eğer lisansı geri alabilirsem.
  • 04-12-2010, 16:08:53
    #13
    Gizli sorunun cevabını nasıl öğrenebiliriz? Nasıl değiştirebiliriz?
  • 04-12-2010, 18:16:24
    #14
    Adam lisansı başka sitelere yüklemiş. Vbulletinden diyorlarki eğer o lisansları oradan kaldırmazsan 10 gün içinde lisansım kalıcı olarak silinecekmiş. (Kural ihlali nedeniyle) Dedimki o sitelerle benim hiçbir alakam yok. Ben nasıl kadırabilirmki o lisansları. Ne yapmalıyım arkadaşlar. Yardımcı olabilecek yok mu?
  • 07-12-2010, 13:00:24
    #15
    mirach61 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Adam lisansı başka sitelere yüklemiş. Vbulletinden diyorlarki eğer o lisansları oradan kaldırmazsan 10 gün içinde lisansım kalıcı olarak silinecekmiş. (Kural ihlali nedeniyle) Dedimki o sitelerle benim hiçbir alakam yok. Ben nasıl kadırabilirmki o lisansları. Ne yapmalıyım arkadaşlar. Yardımcı olabilecek yok mu?
    Öncelikle Gecmiş olsun arkadasım. Vbulletin Lisans için Gizli sorunun cevabını bilmen gerekir aksi takdirde Şifre değiştiremezsin. Yada Lisansı aldığına dair dekont Ki ikinci el almıssın buda olmaz.. ancak Lisansı aldığıınız Kişinin insafına kalmıssınız diyebilirim yapacak bişey yok gibi Duruyor.... Lisansı aldığınız kişinin insafına kalmıssın... lisans jac sitede kullanılyor bilmiyorum amma site sayısı teke inmediğinde lisansın iptal olacağını ve o sitelerin kapanacağını biliyorum. lisansı aldığın zamanın msn logları felan varsa savcılığa gidebilirsin. Pek iç acıcı konusmadım amma Benim bilgim o yönde kolay gelsin..
  • 07-12-2010, 14:56:33
    #16
    PaLuLu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Öncelikle Gecmiş olsun arkadasım. Vbulletin Lisans için Gizli sorunun cevabını bilmen gerekir aksi takdirde Şifre değiştiremezsin. Yada Lisansı aldığına dair dekont Ki ikinci el almıssın buda olmaz.. ancak Lisansı aldığıınız Kişinin insafına kalmıssınız diyebilirim yapacak bişey yok gibi Duruyor.... Lisansı aldığınız kişinin insafına kalmıssın... lisans jac sitede kullanılyor bilmiyorum amma site sayısı teke inmediğinde lisansın iptal olacağını ve o sitelerin kapanacağını biliyorum. lisansı aldığın zamanın msn logları felan varsa savcılığa gidebilirsin. Pek iç acıcı konusmadım amma Benim bilgim o yönde kolay gelsin..
    İlgin için teşekkürler. Bütün msn konuşmalarını kayıt etmiştim. Lisansı kendime aldığıma dahilde bilgilerim var. Lisansı bana satan kişiye ulaşmaya çalıştım. (Msn, tel vs.) cevap alamadım. Şuan lisansımı çalan sitelere mail attım. İnşallah lisansı geri alabilirim.