azacan adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Vbulletin lisansım çalındı. [Acil]
15
●819
- 04-12-2010, 15:08:15Evet Onuda Giriş Yapıyorsun Hani..Mail Adresin Yazıyor..Yanında Bir Form Var Onu Doldurman Lazımmirach61 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 04-12-2010, 15:23:29Adam o email adına giriş yapmış. Onuda değiştiririm eğer lisansı geri alabilirsem.azacan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 04-12-2010, 16:08:53Gizli sorunun cevabını nasıl öğrenebiliriz? Nasıl değiştirebiliriz?
- 04-12-2010, 18:16:24Adam lisansı başka sitelere yüklemiş. Vbulletinden diyorlarki eğer o lisansları oradan kaldırmazsan 10 gün içinde lisansım kalıcı olarak silinecekmiş. (Kural ihlali nedeniyle) Dedimki o sitelerle benim hiçbir alakam yok. Ben nasıl kadırabilirmki o lisansları. Ne yapmalıyım arkadaşlar. Yardımcı olabilecek yok mu?
- 07-12-2010, 13:00:24Öncelikle Gecmiş olsun arkadasım. Vbulletin Lisans için Gizli sorunun cevabını bilmen gerekir aksi takdirde Şifre değiştiremezsin. Yada Lisansı aldığına dair dekont Ki ikinci el almıssın buda olmaz.. ancak Lisansı aldığıınız Kişinin insafına kalmıssınız diyebilirim yapacak bişey yok gibi Duruyor.... Lisansı aldığınız kişinin insafına kalmıssın... lisans jac sitede kullanılyor bilmiyorum amma site sayısı teke inmediğinde lisansın iptal olacağını ve o sitelerin kapanacağını biliyorum. lisansı aldığın zamanın msn logları felan varsa savcılığa gidebilirsin. Pek iç acıcı konusmadım amma Benim bilgim o yönde kolay gelsin..mirach61 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 07-12-2010, 14:56:33İlgin için teşekkürler. Bütün msn konuşmalarını kayıt etmiştim. Lisansı kendime aldığıma dahilde bilgilerim var. Lisansı bana satan kişiye ulaşmaya çalıştım. (Msn, tel vs.) cevap alamadım. Şuan lisansımı çalan sitelere mail attım. İnşallah lisansı geri alabilirim.PaLuLu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle