mirach61 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Adam lisansı başka sitelere yüklemiş. Vbulletinden diyorlarki eğer o lisansları oradan kaldırmazsan 10 gün içinde lisansım kalıcı olarak silinecekmiş. (Kural ihlali nedeniyle) Dedimki o sitelerle benim hiçbir alakam yok. Ben nasıl kadırabilirmki o lisansları. Ne yapmalıyım arkadaşlar. Yardımcı olabilecek yok mu?
Öncelikle Gecmiş olsun arkadasım. Vbulletin Lisans için Gizli sorunun cevabını bilmen gerekir aksi takdirde Şifre değiştiremezsin. Yada Lisansı aldığına dair dekont Ki ikinci el almıssın buda olmaz.. ancak Lisansı aldığıınız Kişinin insafına kalmıssınız diyebilirim yapacak bişey yok gibi Duruyor.... Lisansı aldığınız kişinin insafına kalmıssın... lisans jac sitede kullanılyor bilmiyorum amma site sayısı teke inmediğinde lisansın iptal olacağını ve o sitelerin kapanacağını biliyorum. lisansı aldığın zamanın msn logları felan varsa savcılığa gidebilirsin. Pek iç acıcı konusmadım amma Benim bilgim o yönde kolay gelsin..