PaLuLu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Öncelikle Gecmiş olsun arkadasım. Vbulletin Lisans için Gizli sorunun cevabını bilmen gerekir aksi takdirde Şifre değiştiremezsin. Yada Lisansı aldığına dair dekont Ki ikinci el almıssın buda olmaz.. ancak Lisansı aldığıınız Kişinin insafına kalmıssınız diyebilirim yapacak bişey yok gibi Duruyor.... Lisansı aldığınız kişinin insafına kalmıssın... lisans jac sitede kullanılyor bilmiyorum amma site sayısı teke inmediğinde lisansın iptal olacağını ve o sitelerin kapanacağını biliyorum. lisansı aldığın zamanın msn logları felan varsa savcılığa gidebilirsin. Pek iç acıcı konusmadım amma Benim bilgim o yönde kolay gelsin..
İlgin için teşekkürler. Bütün msn konuşmalarını kayıt etmiştim. Lisansı kendime aldığıma dahilde bilgilerim var. Lisansı bana satan kişiye ulaşmaya çalıştım. (Msn, tel vs.) cevap alamadım. Şuan lisansımı çalan sitelere mail attım. İnşallah lisansı geri alabilirim.