Adam lisansı başka sitelere yüklemiş. Vbulletinden diyorlarki eğer o lisansları oradan kaldırmazsan 10 gün içinde lisansım kalıcı olarak silinecekmiş. (Kural ihlali nedeniyle) Dedimki o sitelerle benim hiçbir alakam yok. Ben nasıl kadırabilirmki o lisansları. Ne yapmalıyım arkadaşlar. Yardımcı olabilecek yok mu?