azacan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Evet Onuda Giriş Yapıyorsun Hani..Mail Adresin Yazıyor..Yanında Bir Form Var Onu Doldurman Lazım
Adam o email adına giriş yapmış. Onuda değiştiririm eğer lisansı geri alabilirsem.