vBulletin 4.0'a Gecilmelimi ?
20
●1.192
- 30-01-2010, 21:34:39Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.Arkadaslar suan kullandigim 3.8.x serisinden 4.0a gecmeyi dusunuyorum. Ancak gecmelimiyim yoksa gecmemelimiyim. Artilari eksileri neler olur ?arastirmama ragmen detayli bilgi bulamadim. Bana Yardimci olursaniz Sevinirim. Tesekkurler
- 30-01-2010, 21:41:49Üyeliği durdurulduelinde 4 versiyona ait demo site varmi varsa paylasirsan sevinirim merak ettim
- 30-01-2010, 22:23:29Üyeliği durdurulduBence geçme.
vBulletin'mi SMF'mi ayırt edemedim.
Eğer sistem o şekilde olacaksa 3.8'den vazgeçmiycem. - 31-01-2010, 00:40:52Ben geçtim ama ...
boş yere para veriyoruz.
çünkü eski versiyonlardaki eklentileri vbulletin alıyor yenisine kuruyor.
sonra yeni versiyon diye kakalıyor. olay bu.