• 30-01-2010, 21:34:39
    #1
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Arkadaslar suan kullandigim 3.8.x serisinden 4.0a gecmeyi dusunuyorum. Ancak gecmelimiyim yoksa gecmemelimiyim. Artilari eksileri neler olur ?arastirmama ragmen detayli bilgi bulamadim. Bana Yardimci olursaniz Sevinirim. Tesekkurler
  • 30-01-2010, 21:39:41
    #2
    Valla kardeş biraz daha beklemeni tavsiye ederim. Görünümüne bile alışamadık daaha + kullananlar yuzde yuz memnun degiller.Gecenlerde vbulletin-tr 4e gecti ertesi gun tekrar 3.8 serisine dondu yorum senın
  • 30-01-2010, 21:41:49
    #3
    Üyeliği durduruldu
    elinde 4 versiyona ait demo site varmi varsa paylasirsan sevinirim merak ettim
  • 30-01-2010, 21:49:35
    #4
    http://www.milon4.com/index.html


    vb4 versiyonu buyurun
  • 30-01-2010, 22:11:53
    #5
    Üyeliği durduruldu
    Biraz Daha Bekle Bence. En Az 10 - 15 Gün Daha Bekle.
  • 30-01-2010, 22:23:29
    #6
    Üyeliği durduruldu
    Bence geçme.
    vBulletin'mi SMF'mi ayırt edemedim.
    Eğer sistem o şekilde olacaksa 3.8'den vazgeçmiycem.
  • 30-01-2010, 22:29:42
    #7
    Üyeliği durduruldu
    Bence geçilmeli. Yeni sürümlerde güvenlik açıkları falan kapatılıyor.
  • 30-01-2010, 23:01:48
    #8
    bence geçme hiç hoşlanmadım yeni sürümden görüntü ve kullanış bakımından hıç tatmin olmadım tavsiye etmem
  • 31-01-2010, 00:40:52
    #9
    Ben geçtim ama ...

    boş yere para veriyoruz.

    çünkü eski versiyonlardaki eklentileri vbulletin alıyor yenisine kuruyor.

    sonra yeni versiyon diye kakalıyor. olay bu.