Konu
vBulletin 4.0'a Gecilmelimi ?
30-01-2010, 21:39:41
#2
alper069
Valla kardeş biraz daha beklemeni tavsiye ederim. Görünümüne bile alışamadık daaha + kullananlar yuzde yuz memnun degiller.Gecenlerde vbulletin-tr 4e gecti ertesi gun tekrar 3.8 serisine dondu yorum senın