Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
Arkadaslar suan kullandigim 3.8.x serisinden 4.0a gecmeyi dusunuyorum. Ancak gecmelimiyim yoksa gecmemelimiyim. Artilari eksileri neler olur ?arastirmama ragmen detayli bilgi bulamadim. Bana Yardimci olursaniz Sevinirim. Tesekkurler