• 31-01-2010, 00:45:12
    #10
    Tüm forumlarımda 3 serisi var hala. Ben çok uzun bir süre düşünmüyorum.
  • 31-01-2010, 00:46:10
    #11
    Bence gecmemeli
  • 31-01-2010, 01:49:56
    #12
    4 gecmeyi düsünüyordum ama artik vazgectim
  • 31-01-2010, 01:54:53
    #13
    Üyeliği durduruldu
    valla ben hala 3.7.x deyim. Gayette memnunum. Hiçbir sorun yaşamıyorum. 4 serisi bana çok itici geldi gerçekten.
  • 31-01-2010, 10:52:25
    #14
    Üyeliği durduruldu
    Ben gectim memnunum şu anda.. ama bazı seyler eksik tabi
  • 31-01-2010, 11:05:14
    #15
    Sahsen vBulletin 5.0 versiyonu cikana dek gecmeyi dusunmuyorum,su anki 4 versiyonda cok sorun ve bug var o yuzden beklemeyi tavsiye ederim.
  • 31-01-2010, 11:11:40
    #16
    Biraz daha beklenmeli..
  • 31-01-2010, 12:09:47
    #17
    bence geç benim çok hoşuma gitti
  • 31-01-2010, 12:29:23
    #18
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    + Yönleri
    • Daha iyi Seo'ya odaklanmış.
    • İçinde 1 Tane bile Table kodu yok.Full Css Yapımı.
    • Daha Gözalıcı
    • Kendi CMS Portalı var.
    • Sitemapı Var.
    • Daha Sistematik
    - Yönleri
    • Sisteminde Kolay Değişim Yapılmaz.
    • Şuan için Sorunları Fazla.
    • Eğer Lisansınız Yoksa Sağlam Eklenti Bulmak Zor.
    • Farklı Sitiller Kolay Kolay Bulunmaz.
    • Sonradan Pişman olunursa geri Dönülmesi için Ya databaseyi geri sarırsınız yda uzman bir php ci bulup DownGrade Scripti Yazdırmanız Gerekir.
    • vBulletin 4 Desteği Yaygın Değil.

    Şimdilik Aklıma Gelenler Bunlar...

    Eğer vBulletin Bilgine Güveniyorsan Database Yedeğini Alıp vBulletin 4 e geç.Fakat Daha vBulletin konusunda Zayıfsan vB 3 sürümünda Kalmanı Tavsiye Ederim

    Kolay Gelsin