• 31-01-2010, 12:58:25
    #19
    Vb 4'de Ana Sayfada Mouse İler Aşağı Yukarı Yaparken Kasıyor Sadece Bendemi Bu Durum Yoksa Herkesde Oluyor mu Bu Olay..Sanki Böle Windows'u Yeni Kurmuş Ekran Kartını Tanıtmamışsınız Gibi Oluyor..
  • 31-01-2010, 13:45:04
    #20
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Challenge adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Vb 4'de Ana Sayfada Mouse İler Aşağı Yukarı Yaparken Kasıyor Sadece Bendemi Bu Durum Yoksa Herkesde Oluyor mu Bu Olay..Sanki Böle Windows'u Yeni Kurmuş Ekran Kartını Tanıtmamışsınız Gibi Oluyor..
    Bende Sayfa Yüklenmesi Bitince Öyle bişi olmuyor.
  • 31-01-2010, 14:23:41
    #21
    3.8 serisinden kalın bence şimdilik