Vb 4'de Ana Sayfada Mouse İler Aşağı Yukarı Yaparken Kasıyor Sadece Bendemi Bu Durum Yoksa Herkesde Oluyor mu Bu Olay..Sanki Böle Windows'u Yeni Kurmuş Ekran Kartını Tanıtmamışsınız Gibi Oluyor..
Vb 4'de Ana Sayfada Mouse İler Aşağı Yukarı Yaparken Kasıyor Sadece Bendemi Bu Durum Yoksa Herkesde Oluyor mu Bu Olay..Sanki Böle Windows'u Yeni Kurmuş Ekran Kartını Tanıtmamışsınız Gibi Oluyor..