Vb 4'de Ana Sayfada Mouse İler Aşağı Yukarı Yaparken Kasıyor Sadece Bendemi Bu Durum Yoksa Herkesde Oluyor mu Bu Olay..Sanki Böle Windows'u Yeni Kurmuş Ekran Kartını Tanıtmamışsınız Gibi Oluyor..