Konu
vBulletin 4.0'a Gecilmelimi ?
31-01-2010, 00:40:52
#9
aslanbey34
Ben geçtim ama ...
boş yere para veriyoruz.
çünkü eski versiyonlardaki eklentileri vbulletin alıyor yenisine kuruyor.
sonra yeni versiyon diye kakalıyor. olay bu.