arkadaslar, lisansli vbulletin almayi dusunuyorum ama bazi sorularim var. yardimci olursaniz sevinirim.
1. vbulletin omurboyu lisansi satin aldik diyelim. vbulletin buna onurboyu destek veriyor mu. sonra cikan guncel surumlere ucretsiz sahip olabiliyor muyuz?
Kaynak: Wardom http://www.wardom.org/showthread.php?t=337235
2. sahip oluyorsak guvenlik aciklari da bu sekilde gideriliyor mu?
3. rapid linkleri de paylasabilecegimiz, film oyun muzik paylasimi yapabilecegimiz, sinirsiz trafik ve alan veren ama rapid link paylasimina izin veren yabanci yada yerli bildiginiz host var mi? ( mesela bluehost gibi hersey dahil 3 yil 400$ a hosting satiyorlar ama rapid linki paylasmak yasak..)
simdiden tesekkurler
vbulletin aldik..ya sonra????
8
●417
- 08-01-2010, 11:15:141. Ömür boyu destek var fakat ömür boyu güncellenen lisansları indiremezsiniz. Bunun için her yıl 30$ gibi bi para vermeniz gerekir.
2. Güvenlik açığı olduğunda söylersen siteni inceliyorlar. ( server'ı değil siteyi )
3. hostgator veriyor sanırım ama net bi bilgim yok. - 09-01-2010, 02:22:31teşekkürler Mf.Rub
peki vbulletin den 1 adet lisans alıp bunu birkaç forumumuzda kullansak sorun olur mu??
hostgator gerçekten çok iyi..
ama dreamhost ta da 7 taneye kadar admin paneli açabiliyorsun.yani reseller olabilirsin normal üyelik ile..
acaba dreamhost rapid linklerine birşey der mi..bilen var mı - 09-01-2010, 02:23:501 lisans 1 sitede kullanılabilir.kizilelma adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 09-01-2010, 02:26:50Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.Olur. Önce uyarı maili alırsın. İki farklı sitede lisanslı dosyaları kullanırsan lisansın iptal edilebilir.kizilelma adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hostgatorda bir paket sınırsız alan sınırsız trafik ve sınırsız domain veriyor fiyatı da öyle ahım şahım birşey değil. Reseller değil ama istediğiniz kadar domain ekleyebiliyorsunuz sanırım. Ben hostgator kullanmadım, kullananlardan duyduğum bilgiler bunlar.kizilelma adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle - 10-01-2010, 22:21:17Üyeliği durduruldu30 $ dan 60 $ a cıktıMf.Rub adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 10-01-2010, 22:22:33valla artık vbulletin'e ayak uydurmak da zor.. Ner gün bi versiyon çıkartıyolar. kararlı bi sürüm yok malesef. 30$dan 60$'a çıkmasına hiç şaşırmadım.MikhaiLBeLicoff adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 13-01-2010, 09:22:43ya gercekten heryil mi $195 oldu...gevv adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
oha o zaman kullanilmaz bence..
phpbb yada smf takilmak lazim.