Konu
vbulletin aldik..ya sonra????
09-01-2010, 02:23:50
#4
Mf.Rub
kizilelma adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
teşekkürler Mf.Rub
peki vbulletin den 1 adet lisans alıp bunu birkaç forumumuzda kullansak sorun olur mu??
1 lisans 1 sitede kullanılabilir.