Bende araştırdım ama ömür boyu lisans kalkmış standart (4.0 forum clasic) forum için her yıl $195 ödemek gerekiyormuş ama emin değilim herkes farklı bir şeyler yazmış
acaba doğrumu ? her yıl $195 ödenmek zorunlumu
ya gercekten heryil mi $195 oldu...
oha o zaman kullanilmaz bence..
phpbb yada smf takilmak lazim.