gevv adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bende araştırdım ama ömür boyu lisans kalkmış standart (4.0 forum clasic) forum için her yıl $195 ödemek gerekiyormuş ama emin değilim herkes farklı bir şeyler yazmış

acaba doğrumu ? her yıl $195 ödenmek zorunlumu
ya gercekten heryil mi $195 oldu...

oha o zaman kullanilmaz bence..

phpbb yada smf takilmak lazim.