Konu
vbulletin aldik..ya sonra????
10-01-2010, 22:22:33
#8
Mf.Rub
MikhaiLBeLicoff adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
30 $ dan 60 $ a cıktı
valla artık vbulletin'e ayak uydurmak da zor.. Ner gün bi versiyon çıkartıyolar. kararlı bi sürüm yok malesef. 30$dan 60$'a çıkmasına hiç şaşırmadım.