Bende araştırdım ama ömür boyu lisans kalkmış standart (4.0 forum clasic) forum için her yıl $195 ödemek gerekiyormuş ama emin değilim herkes farklı bir şeyler yazmış

acaba doğrumu ? her yıl $195 ödenmek zorunlumu