Konu
vbulletin aldik..ya sonra????
10-01-2010, 21:45:25
#6
gevv
Bende araştırdım ama ömür boyu lisans kalkmış standart (4.0 forum clasic) forum için her yıl $195 ödemek gerekiyormuş ama emin değilim herkes farklı bir şeyler yazmış
acaba doğrumu ? her yıl $195 ödenmek zorunlumu