• 26-12-2009, 00:42:45
    #10
    Alıntı
    KonuyLa iLqiLi SorunLarı Konuya Yazınız...
    Sen doğru buluyormusun.Boş laf yapıyorsun
  • 26-12-2009, 00:44:20
    #11
    Üyeliği durduruldu
    Sen kendin önce boş laf yapmamayı ögren sonra gel bana akıl ver !
  • 26-12-2009, 00:46:19
    #12
    okuyan okudu
  • 26-12-2009, 00:50:30
    #13
    Merhaba,
    Neyin tartışmasını yapıyorsunuz ?
    umutsuz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Madem alıntı sen paylaştığın için sana diyorum neden emo gibi cins cins yazıyorsun.Hangi sürüm desteklediğinide yazmıyor. q diye bir harf yok
    Umut sen burada özel pm ile söyleyemedin mi arkadaşın hatasını ? Veya arkadaş düzelttikten sonra hatasını niye uzattın konuyu ?
    Eğer forumda böyle bir konu yoksa ve arkadaş paylaştıysa tşk etmelisin.
    Paylaşım için sağolasın.

    Saygılar...
  • 26-12-2009, 04:29:10
    #14
    Projelerimiz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhaba,
    Neyin tartışmasını yapıyorsunuz ?

    Umut sen burada özel pm ile söyleyemedin mi arkadaşın hatasını ? Veya arkadaş düzelttikten sonra hatasını niye uzattın konuyu ?
    Eğer forumda böyle bir konu yoksa ve arkadaş paylaştıysa tşk etmelisin.
    Paylaşım için sağolasın.

    Saygılar...

    sanırım türkçeyi doğru kullanmadığı için tartışıyorlar ve haklıda @umutsuz sonuna kadar arkandayım.
  • 26-12-2009, 10:16:09
    #15
    Üyeliği durduruldu
    Alıntı
    Umut sen burada özel pm ile söyleyemedin mi arkadaşın hatasını ? Veya arkadaş düzelttikten sonra hatasını niye uzattın konuyu ?
    Eğer forumda böyle bir konu yoksa ve arkadaş paylaştıysa tşk etmelisin.
    Paylaşım için sağolasın.

    Saygılar...
    Bana özel mesaj gelmedi bunu belirteyim dedim...
    Emege saygın için teşekkürler...
  • 26-12-2009, 12:38:18
    #16
    nightwolf adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    sanırım türkçeyi doğru kullanmadığı için tartışıyorlar ve haklıda @umutsuz sonuna kadar arkandayım.
    Türkçeyi doğru kullanmıyor diye birşey yok,konuyu iyice okusaydın anlardın.
    Arkadaş konuyu başka yerden alıntı yapmış,alıntı yaptığı yerin Türkçesi bozukmuş galiba onun için buraya aktarmış düzeltmeden.
    Bunuda umutsuz görünce ön yargılı davranmış,insan gibi pm atıp veya ilk mesajına yazıp düzelttirebilirdi.
    Konunun uzamasına ne gerek var? Bir saygı gösteremiyorsa girmesin konuya...
  • 26-12-2009, 20:56:07
    #18
    Projelerimiz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Türkçeyi doğru kullanmıyor diye birşey yok,konuyu iyice okusaydın anlardın.
    Arkadaş konuyu başka yerden alıntı yapmış,alıntı yaptığı yerin Türkçesi bozukmuş galiba onun için buraya aktarmış düzeltmeden.
    Bunuda umutsuz görünce ön yargılı davranmış,insan gibi pm atıp veya ilk mesajına yazıp düzelttirebilirdi.
    Konunun uzamasına ne gerek var? Bir saygı gösteremiyorsa girmesin konuya...

    kendi sitesindeki copyrightın alıntısını göstermişti @umutsuz arkadaşımız