Alıntı
vBulletin iTrader v2.0.1
17
●1.932
- 26-12-2009, 00:50:30Merhaba,
Neyin tartışmasını yapıyorsunuz ?
Umut sen burada özel pm ile söyleyemedin mi arkadaşın hatasını ? Veya arkadaş düzelttikten sonra hatasını niye uzattın konuyu ?umutsuz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Eğer forumda böyle bir konu yoksa ve arkadaş paylaştıysa tşk etmelisin.
Paylaşım için sağolasın.
Saygılar... - 26-12-2009, 04:29:10Projelerimiz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
sanırım türkçeyi doğru kullanmadığı için tartışıyorlar ve haklıda
@umutsuz sonuna kadar arkandayım.
- 26-12-2009, 12:38:18Türkçeyi doğru kullanmıyor diye birşey yok,konuyu iyice okusaydın anlardın.nightwolf adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Arkadaş konuyu başka yerden alıntı yapmış,alıntı yaptığı yerin Türkçesi bozukmuş galiba onun için buraya aktarmış düzeltmeden.
Bunuda umutsuz görünce ön yargılı davranmış,insan gibi pm atıp veya ilk mesajına yazıp düzelttirebilirdi.
Konunun uzamasına ne gerek var? Bir saygı gösteremiyorsa girmesin konuya... - 26-12-2009, 20:56:07Projelerimiz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
kendi sitesindeki copyrightın alıntısını göstermişti @umutsuz arkadaşımız
@umutsuz sonuna kadar arkandayım.