Projelerimiz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Merhaba,
Neyin tartışmasını yapıyorsunuz ?

Umut sen burada özel pm ile söyleyemedin mi arkadaşın hatasını ? Veya arkadaş düzelttikten sonra hatasını niye uzattın konuyu ?
Eğer forumda böyle bir konu yoksa ve arkadaş paylaştıysa tşk etmelisin.
Paylaşım için sağolasın.

Saygılar...

sanırım türkçeyi doğru kullanmadığı için tartışıyorlar ve haklıda @umutsuz sonuna kadar arkandayım.