Merhaba,
Neyin tartışmasını yapıyorsunuz ?
Umut sen burada özel pm ile söyleyemedin mi arkadaşın hatasını ? Veya arkadaş düzelttikten sonra hatasını niye uzattın konuyu ?
Eğer forumda böyle bir konu yoksa ve arkadaş paylaştıysa tşk etmelisin.
Paylaşım için sağolasın.
Saygılar...
sanırım türkçeyi doğru kullanmadığı için tartışıyorlar ve haklıda
@umutsuz sonuna kadar arkandayım.