Merhaba,
Neyin tartışmasını yapıyorsunuz ?
Madem alıntı sen paylaştığın için sana diyorum neden emo gibi cins cins yazıyorsun.Hangi sürüm desteklediğinide yazmıyor. q diye bir harf yok
Umut sen burada özel pm ile söyleyemedin mi arkadaşın hatasını ? Veya arkadaş düzelttikten sonra hatasını niye uzattın konuyu ?
Eğer forumda böyle bir konu yoksa ve arkadaş paylaştıysa tşk etmelisin.
Paylaşım için sağolasın.
Saygılar...