Alıntı
Umut sen burada özel pm ile söyleyemedin mi arkadaşın hatasını ? Veya arkadaş düzelttikten sonra hatasını niye uzattın konuyu ?
Eğer forumda böyle bir konu yoksa ve arkadaş paylaştıysa tşk etmelisin.
Paylaşım için sağolasın.
Saygılar...
Bana özel mesaj gelmedi bunu belirteyim dedim...
Emege saygın için teşekkürler...