Projelerimiz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Türkçeyi doğru kullanmıyor diye birşey yok,konuyu iyice okusaydın anlardın.
Arkadaş konuyu başka yerden alıntı yapmış,alıntı yaptığı yerin Türkçesi bozukmuş galiba onun için buraya aktarmış düzeltmeden.
Bunuda umutsuz görünce ön yargılı davranmış,insan gibi pm atıp veya ilk mesajına yazıp düzelttirebilirdi.
Konunun uzamasına ne gerek var? Bir saygı gösteremiyorsa girmesin konuya...

kendi sitesindeki copyrightın alıntısını göstermişti @umutsuz arkadaşımız