CloudBulletin v2 - Ön Tanıtım ve Gelişmeler
25
●1.528
- 22-01-2023, 01:43:41şimdi gördüm bildirimi ve ne kadar mutlu oldum anlatamam, satış konusu için ilk sırada olacağım, fiyatı ne olursa olsun.. Onun dışında tavsiyem görünüm olarak r10'a benzetmekten ziyade kendinize özel bir görünüme kavuşturmanızdır. Özellikler için diyecek tek olumsuz bir şeyim yok, eksiği yok fazlası var.. Merakla tamamlanmasını bekliyor olacağım.
- 22-01-2023, 14:56:52Merhabalar güzel yorumunuz için öncelikle teşekkür ederim. Net olarak kesin bitiş tarihi veremiyorum. Demo ana konuya eklendi inceleyebilirsinizDursoft adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

Merhabalar yorumunuz ve ilginiz için teşekkür ederimHbY adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
r10'un bazı özelliklerinden ilham aldım ancak benzer olduğu pek bir yanı yok aslında. Renk konusunda gece ve gündüz desteği benzer kılmış olabilir. Canlı demo sitesini ana konuya ekledim. Öneriniz doğrultusunda geliştirme notlarıma ekledim hocam tekrar teşekkürler.
@Risque; @Rayna; @Looker; @HbY; @VoxBilisim; @Akatsuki; @saydek; @Mabel; @Tabut; @incehosting; @Bodur; @HelloWorld; @Bilzerian; @Nookta;
Canlı demo ana konuya eklenmiştir arkadaşlar göz atabilirsiniz. - 22-01-2023, 14:58:36Dediğim gibi şuanki haliyle bile alabilirimAtakanAtes adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 22-01-2023, 15:35:07Şuanda manuel birçok düzenleme olduğu için fazlasıyla sorun çıkarabilir hocam. Yakın zamanda tam hali ile satışa sunacağımBilzerian adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

Teşekkür ederim beğendiğinize sevindim. Net olarak bir tarih veremesem de yakın dönemce olacaktır diye düşünüyorum.Tabut adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle - 27-01-2023, 16:42:38Gayet şık ve modern görünüyor, elinize sağlık. Vb kullanıcı değilim ama bildiğim bir iki responsive tema kullanan vb 3.8.x sürümlü forum var ve maalesef üyelerin çok hoşuna gitmedi. Vb 3.8.x ın bir sevda olduğu doğru ama üyeler o eski görünümü tercih ediyor. Mobil temalar olmazsa olmaz ama masaüstü görünümünü default temaya yakın bırakma imkanınız varsa daha iyi olabilir diye düşünüyorum.
