• 22-01-2023, 01:43:41
    #10
    şimdi gördüm bildirimi ve ne kadar mutlu oldum anlatamam, satış konusu için ilk sırada olacağım, fiyatı ne olursa olsun.. Onun dışında tavsiyem görünüm olarak r10'a benzetmekten ziyade kendinize özel bir görünüme kavuşturmanızdır. Özellikler için diyecek tek olumsuz bir şeyim yok, eksiği yok fazlası var.. Merakla tamamlanmasını bekliyor olacağım.
  • 22-01-2023, 14:56:52
    #11
    Dursoft adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    harika bir projemiz var projemizde kullanmak isteriz
    bitiş tarihi bellimidir
    demo geldiginde benide etiketlersiniz
    bu arada teşekkürler iyi çalışmalar
    Merhabalar güzel yorumunuz için öncelikle teşekkür ederim. Net olarak kesin bitiş tarihi veremiyorum. Demo ana konuya eklendi inceleyebilirsiniz

    HbY adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    şimdi gördüm bildirimi ve ne kadar mutlu oldum anlatamam, satış konusu için ilk sırada olacağım, fiyatı ne olursa olsun.. Onun dışında tavsiyem görünüm olarak r10'a benzetmekten ziyade kendinize özel bir görünüme kavuşturmanızdır. Özellikler için diyecek tek olumsuz bir şeyim yok, eksiği yok fazlası var.. Merakla tamamlanmasını bekliyor olacağım.
    Merhabalar yorumunuz ve ilginiz için teşekkür ederim r10'un bazı özelliklerinden ilham aldım ancak benzer olduğu pek bir yanı yok aslında. Renk konusunda gece ve gündüz desteği benzer kılmış olabilir. Canlı demo sitesini ana konuya ekledim. Öneriniz doğrultusunda geliştirme notlarıma ekledim hocam tekrar teşekkürler.

    @Risque; @Rayna; @Looker; @HbY; @VoxBilisim; @Akatsuki; @saydek; @Mabel; @Tabut; @incehosting; @Bodur; @HelloWorld; @Bilzerian; @Nookta;

    Canlı demo ana konuya eklenmiştir arkadaşlar göz atabilirsiniz.
  • 22-01-2023, 14:58:36
    #12
    AtakanAtes adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhabalar güzel yorumunuz için öncelikle teşekkür ederim. Net olarak kesin bitiş tarihi veremiyorum. Demo ana konuya eklendi inceleyebilirsiniz



    Merhabalar yorumunuz ve ilginiz için teşekkür ederim r10'un bazı özelliklerinden ilham aldım ancak benzer olduğu pek bir yanı yok aslında. Renk konusunda gece ve gündüz desteği benzer kılmış olabilir. Canlı demo sitesini ana konuya ekledim. Öneriniz doğrultusunda geliştirme notlarıma ekledim hocam tekrar teşekkürler.

    @Risque; @Rayna; @Looker; @HbY; @VoxBilisim; @Akatsuki; @saydek; @Mabel; @Tabut; @incehosting; @Bodur; @HelloWorld; @Bilzerian;

    Canlı demo ana konuya eklenmiştir arkadaşlar göz atabilirsiniz.
    Dediğim gibi şuanki haliyle bile alabilirim
  • 22-01-2023, 15:18:07
    #13
    Demoyu inceledim gerçekten çok iyi tahmini ne zaman satışa çıkar
  • 22-01-2023, 15:35:07
    #14
    Bilzerian adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Dediğim gibi şuanki haliyle bile alabilirim
    Şuanda manuel birçok düzenleme olduğu için fazlasıyla sorun çıkarabilir hocam. Yakın zamanda tam hali ile satışa sunacağım
    Tabut adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Demoyu inceledim gerçekten çok iyi tahmini ne zaman satışa çıkar
    Teşekkür ederim beğendiğinize sevindim. Net olarak bir tarih veremesem de yakın dönemce olacaktır diye düşünüyorum.
  • 27-01-2023, 03:48:03
    #15
    Harika görünüyor. Takipteyim.
  • 27-01-2023, 03:54:50
    #16
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Tertemiz ve efsane gözüküyoooo
  • 27-01-2023, 16:42:38
    #17
    Gayet şık ve modern görünüyor, elinize sağlık. Vb kullanıcı değilim ama bildiğim bir iki responsive tema kullanan vb 3.8.x sürümlü forum var ve maalesef üyelerin çok hoşuna gitmedi. Vb 3.8.x ın bir sevda olduğu doğru ama üyeler o eski görünümü tercih ediyor. Mobil temalar olmazsa olmaz ama masaüstü görünümünü default temaya yakın bırakma imkanınız varsa daha iyi olabilir diye düşünüyorum.
  • 27-01-2023, 16:47:20
    #18
    Çok güzel proje bitince benide etiketler misiniz?