Gayet şık ve modern görünüyor, elinize sağlık. Vb kullanıcı değilim ama bildiğim bir iki responsive tema kullanan vb 3.8.x sürümlü forum var ve maalesef üyelerin çok hoşuna gitmedi. Vb 3.8.x ın bir sevda olduğu doğru ama üyeler o eski görünümü tercih ediyor. Mobil temalar olmazsa olmaz ama masaüstü görünümünü default temaya yakın bırakma imkanınız varsa daha iyi olabilir diye düşünüyorum.