Merhabalar güzel yorumunuz için öncelikle teşekkür ederim. Net olarak kesin bitiş tarihi veremiyorum. Demo ana konuya eklendi inceleyebilirsiniz
Merhabalar yorumunuz ve ilginiz için teşekkür ederim

r10'un bazı özelliklerinden ilham aldım ancak benzer olduğu pek bir yanı yok aslında. Renk konusunda gece ve gündüz desteği benzer kılmış olabilir. Canlı demo sitesini ana konuya ekledim. Öneriniz doğrultusunda geliştirme notlarıma ekledim hocam tekrar teşekkürler.
@Risque;
@Rayna;
@Looker;
@HbY;
@VoxBilisim;
@Akatsuki;
@saydek;
@Mabel;
@Tabut;
@incehosting;
@Bodur;
@HelloWorld;
@Bilzerian;
Canlı demo ana konuya eklenmiştir arkadaşlar göz atabilirsiniz.
Dediğim gibi şuanki haliyle bile alabilirim