şimdi gördüm bildirimi ve ne kadar mutlu oldum anlatamam, satış konusu için ilk sırada olacağım, fiyatı ne olursa olsun.. Onun dışında tavsiyem görünüm olarak r10'a benzetmekten ziyade kendinize özel bir görünüme kavuşturmanızdır. Özellikler için diyecek tek olumsuz bir şeyim yok, eksiği yok fazlası var.. Merakla tamamlanmasını bekliyor olacağım.