harika bir projemiz var projemizde kullanmak isteriz
bitiş tarihi bellimidir
demo geldiginde benide etiketlersiniz
bu arada teşekkürler iyi çalışmalar
Merhabalar güzel yorumunuz için öncelikle teşekkür ederim. Net olarak kesin bitiş tarihi veremiyorum. Demo ana konuya eklendi inceleyebilirsiniz
şimdi gördüm bildirimi ve ne kadar mutlu oldum anlatamam, satış konusu için ilk sırada olacağım, fiyatı ne olursa olsun.. Onun dışında tavsiyem görünüm olarak r10'a benzetmekten ziyade kendinize özel bir görünüme kavuşturmanızdır. Özellikler için diyecek tek olumsuz bir şeyim yok, eksiği yok fazlası var.. Merakla tamamlanmasını bekliyor olacağım.
Merhabalar yorumunuz ve ilginiz için teşekkür ederim

r10'un bazı özelliklerinden ilham aldım ancak benzer olduğu pek bir yanı yok aslında. Renk konusunda gece ve gündüz desteği benzer kılmış olabilir. Canlı demo sitesini ana konuya ekledim. Öneriniz doğrultusunda geliştirme notlarıma ekledim hocam tekrar teşekkürler.
@Risque;
@Rayna;
@Looker;
@HbY;
@VoxBilisim;
@Akatsuki;
@saydek;
@Mabel;
@Tabut;
@incehosting;
@Bodur;
@HelloWorld;
@Bilzerian;
@Nookta;
Canlı demo ana konuya eklenmiştir arkadaşlar göz atabilirsiniz.