• 29-01-2007, 05:59:54
    #1
    Üyeliği durduruldu
    Arkadaslar..Hostu Degişecegim..Database Boyutum 800 Mb.. 100 % 100 Hata Vermıyecek Şekilde Hostu Nasıl Tasırız ?
    Vbulletindir..
  • 29-01-2007, 06:03:15
    #2
    Üyeliği durduruldu
    SSh ile taşırsın. Ayrıca bold yazmak yasak diyolardı ona göre Search.php?q=ssh
  • 29-01-2007, 06:10:08
    #3
    paneliniz nedir ? linux mudur ?
  • 29-01-2007, 06:25:20
    #4
    Üyeliği durduruldu
    HostBank adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    paneliniz nedir ?
    Cpaneldir
  • 29-01-2007, 07:33:19
    #5
    Üyeliği durduruldu
    Arkadaslar Birşey Daha Söyleyecegim..800 Mblik Databaseyi AdminCpden 10 Defa Onardım Daha Sonra Forumu Userleere Kapadım..Sonra Cpanelden Full Bakup Yaptım! Bu Yedegin Sorunsuz Olma İmkanı 100% Kaçtır Sizce
  • 29-01-2007, 07:35:09
    #6
    %100 (yüzde yüz)

    %100 100 dür (yüzde yüz yüz dür )

  • 29-01-2007, 07:39:17
    #7
    Üyeliği durduruldu
    HostBank adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    %100 (yüzde yüz)

    %100 100 dür (yüzde yüz yüz dür )

    İnşAllah Suan LocalHostta Deniyorum..Bakalım..
  • 29-01-2007, 08:17:01
    #8
    Üyeliği durduruldu
    Backup'u sakın pc ne atıp ordan ftp ile gönderme. yeni sitene gönderme. Boyle de yapabilirsinde bu amelelik olur. direk ssh ile cabukcak halledersin.

    bende burdaki ustalardan öğrendim eskiden amele gibi once pc ye sonra yeni servere amelelik yapıyomuşuz
  • 29-01-2007, 09:19:13
    #9
    eğer ssh yoksa yeni hostcuya söyle gerekeni yapar.

    oda yapamazsa win bi makine ile taşıyın ne diyim