Backup'u sakın pc ne atıp ordan ftp ile gönderme. yeni sitene gönderme. Boyle de yapabilirsinde bu amelelik olur. direk ssh ile cabukcak halledersin.
bende burdaki ustalardan öğrendim eskiden amele gibi once pc ye sonra yeni servere amelelik yapıyomuşuz