Konu
800 Mblik Databaseyi Nasıl Tasırım..
29-01-2007, 06:03:15
#2
tolgahat
Üyeliği durduruldu
SSh ile taşırsın. Ayrıca bold yazmak yasak diyolardı ona göre
Search.php?q=ssh