Konu
800 Mblik Databaseyi Nasıl Tasırım..
29-01-2007, 09:19:13
#9
emucu
eğer ssh yoksa yeni hostcuya söyle gerekeni yapar.
oda yapamazsa win bi makine ile taşıyın ne diyim