Arkadaslar Birşey Daha Söyleyecegim..800 Mblik Databaseyi AdminCpden 10 Defa Onardım Daha Sonra Forumu Userleere Kapadım..Sonra Cpanelden Full Bakup Yaptım! Bu Yedegin Sorunsuz Olma İmkanı 100% Kaçtır Sizce