• 20-01-2009, 14:36:38
    #1
    2 farklı forum sitesi daha düşünüyorum.tutarmı tutmazmı belli değil,smf kursam sonrasında içeriği kaybetmeden vbulletıne geçiş nasıl olur?vbulletin kursam tutarsa lısanslı satın alsam içeriği kaybetmeden dönüşüm nasıl olur?
    karar veremedim,tecrübesi olan arkadasların fıkırlerını paylaşmalarını rıca edıyorum
  • 20-01-2009, 14:48:45
    #2
    Smf kurarsan vBulletin'e Impex sistem ile sorunsuz geçebilirsin.vB kurulumunda ileride lisans aldığında aldığım lisansa forumunu ataman yeterli.Hiçbir problem çıkmaz.
  • 20-01-2009, 15:06:14
    #3
    anladıgım kadarıyla profesyonel olmak gerekmıyor,kuracagım lısansız vbulletıne ılerıde alacagım lısansla kaldıgım yerden kolayca devam edebılırım oylemı?
  • 20-01-2009, 15:11:50
    #4
    edebilirsin ama en güzeli lisanslı başlamak.şikayet edildiğinde ya da uyarı aldığında lisans alamazsan başka bir forum sistemine geçmen gerekebilir.geçişlerde türkçe karakter sorunları ya da başka problemler çıkabiliyor.bunlardan da biraz olsun anlamak ya da destek almak gerekebilir.
  • 20-01-2009, 15:14:28
    #5
    sistemin tutması var tutmaması var o yuzden başlangıçta lısanslı başlamak ıstemıyorum,bütçemde müsait değil.bilginize güvenip lisanssız vbulletinle başlayıp sonrasında tutacak gibi olursa lısans almayı düşünüyorum.hangi versyonunu kurmamı onerırsınız ?
  • 20-01-2009, 15:56:01
    #6
    3.7.4 kurabilirsin.