sistemin tutması var tutmaması var o yuzden başlangıçta lısanslı başlamak ıstemıyorum,bütçemde müsait değil.bilginize güvenip lisanssız vbulletinle başlayıp sonrasında tutacak gibi olursa lısans almayı düşünüyorum.hangi versyonunu kurmamı onerırsınız ?